Etický kodex - chování personálu
Etický kodex pracovníků Nemocnice Třebíč
Jaké chování může očekávat pacient od personálu naší nemocnice?
- Zachováváme zásady slušného jednání a chování – zdvořilé a slušné oslovení, představení při prvním kontaktu
- Jste jediný/á, komu se v danou chvíli věnujeme
- Pozorně vyslechneme Vaše zdravotní problémy a potíže
- Informace o Vaší nemoci, potřebných výkonech a o dalším léčebném postupu Vám sdělí lékař jasným, srozumitelným a vhodným způsobem
- Na základě informace lékaře se rozhodnete, zda souhlasíte s navrhovaným postupem léčby
- Respektujeme i Vaše právo na odmítnutí péče
- Poučíme Vás o prevenci a následných opatřeních – dietě, denním režimu, užívání léků…
- Ochotně zodpovíme Vaše dotazy nebo Vám zprostředkujeme kontakt s někým, kdo je schopen požadovanou informaci poskytnout
- V maximální míře respektujeme Vaše soukromí
- Zachováváme mlčenlivost o údajích, které jste nám sdělili
- Informace o Vašem zdravotním stavu poskytneme jen Vám a osobám, které sami výslovně uvedete
- Máte možnost seznámit se s Právy pacientů
- Upravený vzhled a čistý oděv je pro nás samozřejmostí
Zaměstnanci Nemocnice Třebíč, příspěvkové organizace