Byli jste v Nemocnici Třebíč spokojeni? Dejte nám vědět

Třebíčská nemocnice prověřuje spokojenost svých pacientů. Ve společných prostorách budov U, C a M1, M2 jsou umístěny pacientské dotazníkové terminály. Ambulantní i hospitalizovaní pacienti zde mohou vyjádřit svoji spokojenost či nespokojenost s ošetřovatelskou a léčebnou péčí. Současně jsou na pokojích pacientů i na chodbách nemocnice vylepeny samolepky s QR kódem. Pacienti tak mohou vyplnit dotazník spokojenosti ve svém mobilu například při čekání v čekárně nebo přímo na lůžku.

Pacient si nejprve zvolí z nabídky ambulanci, kterou navštívil, dále délku čekací doby a celkovou spokojenost s poskytovanou péčí. Při hospitalizaci volí pacient v dotazníku příslušné oddělení. Nemocnice prověřuje spokojenost například s čistotou pokoje, množstvím poskytnutých informací a komunikaci ze strany lékařů a sester. Je mu nabídnuta možnost zanechání vzkazu v textovém poli. Závěrem uvede pohlaví a věkové rozhraní, do kterého spadá.

„Vyplňování zabere minutku. Věříme, že se do průzkumu zapojí mnoho našich pacientů, aby získaná data měla správnou vypovídající hodnotu. Cílem průzkumu je zjistit, jak se říká, kde nás tlačí pata a zaměřit se na další zvyšování kvality poskytované péče, služeb a komfortu při hospitalizaci,“ komentuje instalaci dotazníkových terminálů a samolepek s QR kódem ředitelka nemocnice Eva Tomášová.

QR kód je nově umístěn i do propouštěcí zprávy, pacient tak může ohodnotit svůj pobyt v nemocnici dokonce z pohodlí domova.